Obalamy mity na temat domków w ogrodzie

Komu nie marzy się niewielki domek stanowiący ozdobę działki lub ogrodu? Choć jednak zdecydowana większość z nas przyznaje, że bardzo ucieszyłaby się z takiego rozwiązania, gdy nadchodzi czas podejmowania konkretnych decyzji, sytuacja się komplikuje. Owszem, można dziś wejść w posiadanie niedrogiego domku gotowego, wokół tego rodzaju rozwiązań krąży jednak przynajmniej kilka nieustannie powtarzanych mitów. Czas zatem przystąpić do ich obalania!

Mit pierwszy – gotowe domki drewniane są nietrwałe

Wieloletnia praktyka nauczyła nas, że tylko klasyczne domki z cegły to rozwiązania solidne. Tak budowano je przez dziesięciolecia, dlaczego więc dziś mielibyśmy dopuszczać myśl o innych rozwiązaniach? Oczywiście, powinniśmy robić tak przede wszystkim dlatego, że to właśnie te inne rozwiązania są opłacalne. Stawiając na domki ogrodowe z drewna możemy liczyć na to, że poradzą sobie one w polskich warunkach. Co więcej, będą one cieszyć oczy przez wiele lat i to pomimo niewielkich kosztów, jakie generuje ich budowa.

Mit drugi – gotowe domki na działki są oferowane jedynie w ograniczonym wyborze

Gdy gotowe domki z drewna wchodziły na polski rynek, rzeczywiście należało liczyć się z tym, że nie będziemy mieli zbyt wielu opcji dotyczących wyboru konkretnego rozwiązania. Okazuje się jednak, że dziś projekty domów imponują swoją różnorodnością. Zdecydowana większość firm prezentuje wiele ciekawych projektów gotowych nawiązujących choćby do różnych stylów w architekturze, jeśli zaś mamy na to ochotę, zawsze możemy liczyć na projekt, który zostanie wykonany na nasze indywidualne zamówienie.

Mit trzeci – solidny domek gotowy nie będzie tani

Przekonanie o tym, że domek w ogrodzie to inwestycja dla bogatych, jest tak stare, jak sama architektura ogrodowa. Okazuje się przy tym, że jest już od dawna nieaktualne. Dziś możemy liczyć na to, że budowa wcale nie będzie generować dużych kosztów, zmieniają się bowiem techniki produkcyjne, a na atrakcyjność cenową wpływa także konkurencja, z jaką mamy do czynienia w branży.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *